selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Sabtu, 14 Mei 2011

AKHIRNYE!!!!

akhir nye aku dpt jgak jwatan tetap kat POS MALAYSIA BHD....thank kat rakan aku yg byk bg tunjuk ajar...ketika aku pkeje kontrak kat unit prosesan pos malaysia kedah perlis...aku xde bende nak luah kan sedang kan hati ku masih senagng..mendapat khBAR berita...aku di tawar kan ke unit serahan alorstar...hurm...mcm nak lompat jer selepas dapat surat tu..tp cover jer kan..hahahha 2 mei 2011 adalah hari aku lapor diri..hurm xde banyak mane pon nak wat persiapan kat tempat bwu just aku pikir dah xpayah bpeluh 1 badan then xpayah saket badan nak proses mail...huhuhuh..dok unit serahan  nie dah nak 3 minggu...hurm aku di kirakan bertuah sebb dpt kawasan agak mudah tp perit jgak la kan..sbb pertama nye adalah ANJING...l.hahahah anjing yg bg aku goyang sket bler kat unit serahan nie,...anjing nie naek gler sbb nampak posmen lalu..asik nak kejar jer...huhuhuh sket die dah nyalak aku dah goyang,,hahahah.per leh wat darah gemuruh tu tetap ade kan...hahahah...skrg aku ngan tumpu kan di kawasan kampung..kawasan kampung nie susah sket sbb kebanyakan rumah x di paparkan no umah...just kena hafal jer...sesetengah umah ade tulis gakkk...huhuhu thank pada tuan rumah sbb mnyenangkan keje saya..huhuhuhu..area aku??hurm...limbong kapal,stesen keretapi(tempat bapok bniaga)hahaha,jln langar,kg,chepoh,alor melong,lorong derga,lorong pauh then lorong keriang...hurm,...buat sementara waktu nie keje aku lembab sket sbb bwu nak knal kawasan di aloqstaq nie...urm aku bg tempoh kat diri aku nie 2 bulan utk mahir di kawasan aku nie..bkn snang beb nak sesuai kan diri dgn keadaan panas terik kdg2 tu hujan,,,huhuhu cuaca xmenentu kata kan
heheheh..aku cukup lega dapata tok guru yg xloket bg tunjuk ajar kat aku....espcly for bro jamal..kat ofis owg pangil M.jamal...hahahah 60an since..huhuhu




skrg aku kat unit bru nie ade la sket life...sbb balik awai..huhuhuh...p awai balik awai...hahhaahh kalu x..di unit prosesan p lewat balik lewat..kdang2 pkul 3 bwu nak balik..sMPAI  umah dah kat pkul 4..huhuhuh...kadang2 masuk awai balik lewat...sbb nye cover org yg xmai...huhuhu..letih kot...huhuhuh nanti aku cter mcm mane keje aku...lak... huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???