selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Selasa, 7 Jun 2011

harTa pusaka?

aku xtaw ape yg perlu aku luah kan...di benak fikaran ku masih lagi mememikirkan sesuatu...sebagai pewaris harta sebahagian harta keluarga ku....aku cuba mencari sesuatu jawapan...penyelewengan yg xmasuk dek akal fikiran....hurm...mungkin cara nya salah tp niat baek....harta pusaka jgn di buat main itu pesan arwah ayah aku...
kalu salah guna salah segala urusan nya mungkin allah s.w.t akan membalas nye di dunia atau di alam akhirat sana nanti...segala logik nye harta pusaka perlu di urus sebaek mungkin bkn hanya utk kepentingan diri sendiri....
pembahagian harta pusaka perlu di bincangkan oleh setiap ahli keluarga...xperlus urus sendiri dan utk kepentingan diri...hanya utk melepas kan kesesakan dan kesempitan kewangan..kami semua ade HAK!...xkira lah dia nie masih budak atau tua remaja...ketidak puasan hati ini masih wujud...jgn hanya nak duit kami di tindas..last skali yg laen skupang hape pun xleh....kalu di pikirkan  aku tension jgak...walaupun jumlah nye xbanyak hanya RM11 ribu ea tetap hata pusaka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???