selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Selasa, 8 Mei 2012

Aku di bumi MELAKA

Kehadiran aku di bumi melaka adalah tidak di rancang oleh aku...
ape yang aku rancang adalah untuk ke langkawi tetapi lain jadi nya,
aku pulang ke kampung halaman untuk mengambil sesuatu namun bila sampai jer di rumah ,
ibuku cakap "kami akan ke melaka malam nie"
aku tkejut!...hahaha aku apply cuti selama 5 sekali dengan cuti mguan...
jadi aku ape lagi terus serta merta balik ke alor star untuk packing segala macam barang aku...hehehe
tp ape yang aku bawak ke melaka???
heheheh hanya beg yang berisi " my90" iaitu kamera kesayang aku...hehehhe
pakaian aku???heheh aku kirimkan sama itu ibu aku...heheh
tiket?? huhuhu naseb baek ade tiket untuk ke melaka...
harga?? mahal siket jer dr kL... rm51..
bape jam perjalanan??? hahahah 9 jam kot gerak jam 10.45pm sampai jam 8am.
sesunguh nya perjalan ini tidak dirancang dengan rapi tetapi aku rase begitu "enjoy"..
sebab ape aku "enjoy"???hehehe sebab semua tempat yang bersejarah aku dah jejak kaki walaupun dah 4 kali bertandang ke melaka...
heheh yang sebelum nie hanya mampu tengok dari luar saje...heheh.











ini adalah sebahagian gambar yang aku mampu rakam kan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???