selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Rabu, 9 Disember 2009

aSsaLamUaLaiKUm

hurm...aku xde pape pon nak post sesaje jer aku nak update kan blog aku yg simple dan usang nie,
2,3 minggu nie aku macam ase laen sket dr mgu dan ari2 yg laen...
sebab...aku nie cam mnunggu seseorg....sape yg aku tggu nie xpyh ler aku gtaw kat cnie...
kan cakap aku nie perasan lak..
tapi memng aku menharap kat die untuk mnyukai aku nie...
1st memng la kongsi suka ngan duka bsama tp...
bile bab aku gtaw die yg aku suka die ..
die dah mula mcm nak mnjauh kan diri die...
tp aku xkesah sebab aku dah gtaw die bab perasaan aku kat die...
ari2 aku tggu die pepagi utk 'ym' ngan die pepagi...
tapi die xmuncul gak..
tggu punye tggu die xde gak...
dlm ati aku nie cam ade perasan bsalah thadap die sebb aku gtaw yg aku suke die...
krn peristaiwa tu kami jd mcm rengang jer
aku dh mula resah dlm ati
aku memang xpatut gtaw mcm tu ka die...
tp aku masih tggu die muncul...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???