selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Selasa, 22 Disember 2009

cOnfiUs?.?.?

ape salah aku kau kau diam kan diri???
 ....itu adalah segala tanya tanya yg mbuat kan aku keliru dan dingin thadap kamu...
aku menharap???..urm itu dulu kot???tp skrg???
dah xlagi kot...kalu aku terus mnharap??mungkin jiwa ku kacoo...
tp knapa jiwa aku nak kaco???
hurmmm....
aku suke kau...tp kau suke aku x???
aku takot??tp takot knapa???
takot kau akan lari jauh dari aku?>???
mungkin sagala pertanyaan aku akan terungkap???
kau akn jawab soalan aku???
mybe perasaan or perasan thadap kamu???
confius...confius...
aku takot kalu aku luah dan muntah segala ape yg tsurat di dlm ati ku nie..
mungkin kau xkan selesa dgn sikap ku...
arrrgghhh...jiwa ku smkin kacuuu..
kalu kau tolak mungkin aku parah...
terima seadanya aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???