selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Isnin, 26 April 2010

per dah jadi nie

aku confius....
bila diam org cakap bodoh,pekak,sial,celaka,,,
tp bile kita nie bsuara????

org cakap derhaka...
                                         aku juga ada hak!!!
         dan aku juga ada perasaan!!!!
                                                               aku confius sampai bila nak jadi mcm nie???
                               pijak kepala???                       sakit ker???
                                                              hati xsakit?????
                      sampai bila nak jd mcm nie????
                                                                                  pembohong????
         penipu????                   pencuri?????
                                                                        JGN SILAP CAKAP!!
               aku xtaw pape????         abes yg aku dok dgq dieorg crita?????
          ape sume tuu???
                                          masing2 sedang mencari konklusi!!!
    jawapan????           persoalan?????  
                                                                                 dimana sume tuuu????
     kita tggu!!!                           
                                       mesyuarat????
                 jln terbaik ker????     slow talk????
     ok ker???????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???