selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Jumaat, 23 April 2010

sial!!!!

bodo dan bod0 dan bodo!!!
ada otak xreti nak pikir...mcm sial...suke jer nyusah org....
masalh kecik jd besaq...
cam bagus jer....
mggu nie ...mbr adik2 aku cter yg family nie yg cam bagus...
sah2 memang bgus sial...
mak bapak aku bela jaga kami,,tatang kami...
ade kuar duit mak bapak die ker???
dah la miskin lagak cam bagus...(family aku pun susah jgak tp xla blagak cam sial nie)
pastu pagi td(23 april 2010)
tgh aku nyenyak jer tdo  dlm pkul 1130am mak aku col abg long aku tanye nape si bini yg xknang jasa nie ckap mcm2 pasal family aku n adik aku kat public???
aku paham situasi abg aku nie ...
so aku nak die tegas la dlm mjaga maruah family aku nie...
dek mulut sial bini die abes public pandang family kami nie rendah...
hurm....
sampai builer la nak abes nie erk???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???