selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Rabu, 15 Februari 2012

aku tidak mahu mengharap lagi...

aku seperti semua tahu permohonan aku dulu di tolak...
kali nie aku hanya diam dan sepi untuk memohon semula...
tapi kehadiran bapa sedara aku untuk bantu aku pulang bertugas di perlis aku terima dengan hati terbuka..
dan tidak mengharap apa-apa pun...
bagi aku,aku tidak mahu untuk melibat kan sesapa dalam hal tugas aku untuk pertukaran aku...
tetapi di sabit kan aku terlalu kasihan kan naseb ibu aku dan aku hanya ada seorg ibu saja dlm dunia ini ..aku turut kan jua....
sesungguh nya dalam hati ini terlalu mengharapkan keputusan itu cepat diberikan...
aku taknak mengharap sama ada lulus atau tidak,,,takut2 nanti aku yang kecewa...
seandai nya aku dapat bertukar ke negeri kelahiran aku...aku berjanji aku akan melaku kan perubahan yang tidak pernah aku terfikir....
ape perubahan aku??
hurm...cube untuk berfikir sedalam-dalam di benak fikiran aku....
mungkin aku sendiri ape yang aku lakukan nanti...
walaubagaimana pun aku cuba untuk mengejar cita-cita aku...
berakit ke langit?
mungkin anda tahu adalah mustahil utk kita berakit sampai ke langit...
tp bagi aku kata-kata itu sunguh memberikan aku satu semangat utk mengejar cita-cita ku yg hampir tidak pasti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???