selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Jumaat, 24 Februari 2012

cepatnye masa berlalu

cepat nye manusia berubah..
dulu aku segala nya tempat untuk mengadu dan mencerita masalah..
tetapi sekarg die dah macam xperlu aku kan aku lagi...
mungkin die ade banyak alasan tak perlu di cerita kan pada aku..
bagi aku itu adalah adat manusia yang sering lupa di mana mereka berada dahulu dan dikala mereka susah...
hurm bukan aku nak mengunkit ape ker..aku nak menceritakan keadaan yang sebegini telah berlaku pada diri aku...ini lah senario yang telah berlaku kebanyakan di saban hari...
jujur dan iklas???cukup ker??...
kadang-kadang itu lah hakikat nya..
padahal bagi aku benda nie simple jer....ala mcm lampin pakai buang tuuuu..
guna di waktu perlu dan buang sekiranya sudah tidak perlu....



    tQ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???