selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Ahad, 15 April 2012

kalau aku seorang artis???

heheheh kalu la aku nie artis....hurm mcm mane erk ???pkaian aku??gaya aku???yang paling penting ade ker peminat ???hehehe..
aku pernah cuba naseb or cuba bakat tawon lepas dalam pencarian bakat baru allstarz pos idol  tawon 2011...hurm alhamdulilah aku lepas di peringkat pertama konon nye bagi peringkat kedah/perlis laaa...hehehe






lepas tu aku ade masa sebulan prepare untuk pesembahan aku di peringkat zon utara....lagu aku xpening sbb ape lagu kegemaran aku akan ku nyanyi nanti...hihihih lagu paling aku giler sekali tawu x lagu ape ???heheh lagu dari kumpulan wings...heheh POTRET MONALISA....untuk menyanyikan lagu nie xde la sukar mane pun tp nak mengayakan ketika persembahan aku tu mcm mane....lagu rock balad mane ade nari2..cume feeling jer...heheheh tp nak dijadikan cerita aku berjaya dlm top 5 dalam zon utara...hehehe waktu tu yang komen pasai vokal aku adalah marlia musa isteri kepada M.NASIR...hehhe aku terlalu teruja....dia cakap die suka ngan tone suara aku hahahah...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???