selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Sabtu, 14 April 2012

selamat ulang tahun!!

hanya disini saja aku mampu bersuara....tapi kenape disini??sbb disini xde sape nak marah aku xde sapa yang akan halang...hehehe SELAMAT ULANG TAHUN hehehe ...walaupun diantara kami sudah tiada ikatan ape ker tapi aku nak die ingat tarikh lahir die...aku xpernah lupe pun...biar la masa dah berlalu dan xmungkin akan kembali mcm dulu di antara kami hanya layak menjadi sahabat saja kot....tapi sejak2 kesah lama diungkit kembali aku sering teringat kisah suka2 kami dulu...hahhahaha indah nye hahaha tapi bila ada masalh sikit mula la masing2 mendiam kan diri...dah selalu asik PAUSE n PLAY...so dah penat situasi ni kami dah amik keputusan supaya menjadi sahabat...heheheh tp bile jer aku on jer SKYPE aku tgk profile picture die ada gambaq kami bersama kat genting dulu....hurm die ade perasaan ag ker???huhuhuh sereeeeemmmmmmm...heheheh bukan seram apa...aku xmo benda yang lepas terjadi sekali lagi dalam kehidupan nie....aku tawu die mungkin pasrah dengan ketentuan jodoh pertemuan nie kan...heheh..aku tawu ramai rakan2 yg xsenang dengan sikap aku nie...tp aku redha jer laaa....yang penting aku perlu BERSABAR!...heheheheh...

Do'A aku buat dia : semoga sehat selalu,bahagia di samping orang yang tersayang(kalu ade la)heheheh






       sekian.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???