selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Selasa, 29 Mac 2011

ke rinduan yang tidak bebelah bagi...

hurm....aku ase aku serba kekurangan la kat snie...hurm...aku ase jauh sangat dri family aku....
aku ase sejak pemergian ayah aku yang tersayang ker rahmahtullah membuat keluarga kami tempang sebelah kaki....
walaupun family aku sedaya upaya cube utk bdikari ...tetapi ketiadaan  arwah ayah masih terasa...dah dekat 2 bulan ayah peergi meningalkan kami....tp ingatan ziarah dan sedekah al-fatihah tetap kami susuli...
kini tinggal lah aku hanya ibu ku serta abg2 aku dan adik aku....
dah dekat 4 bulan aku tingal kat aloqstaq nie...alhamdulilah aku cube kuat kan semangat aku yg hampir hilang bresama teman baek aku,,bri ngan hazim...dieorg byk tlg aku..sesak nak pkai duit dan mcm2 ag laa...




                                                  mak!!!acik rindu mak larh!!!! ilove u mumy!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???