selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Khamis, 24 Mac 2011

yahOOoooOOOoooOOO

huhuhu aku cube nak kembalikan moOd aku nie....
jap ag aku nak balik perlis....sbb aku nak balik
hehhehe
petang kang nak kna rush balik aloqstaq lak...kena KERAH wat overtime...
hhuhuh
xde sape dah nak wat overtime....huhuuhuh
surat smakin hari semakin lama...surat semakin banyak..gler lah...
siap bleh tdoq ag atas surat tuuuu...heheeheh
pape pon aku nak balik perlis dulu....dah ler tdo pon xcukup......
nak jumpe mak,adik.abg aku....n my lover taqif....hahahah...
haha
awek pon xde ...so far so good la...mcm aku cerita kan pada mbr aku hari tu...
aku amat rindu kan arwah ayah aku....
   == al-fathihah==

mcm semlam jer aku ase tgh bsembang ngan die.....
hurm ...ok la aku nye story sampai di sini jer laa...
semoga doa kan aku sehat sejahtera,,dan permudah kan la rezeki aku...
                                                     ===amim===

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sape nie ha???