selamat datang ke blog aku yg x seberape nie

==kemana hilangnya semangat ku??==




Sabtu, 5 Mac 2011

kehilangan nye aku terasa

kembali nye ayah aku ker rahmahtullah..kehidupan aku dan keluarga sudah berubah ...saban hari aku masih teringat apa yg arwah ayah aku pesan pada aku...kadang2 aku terdiam .....arah hala tuju aku kian xmenentu....skrg aku masih terus kan kehidupan aku sperti biasa tp xboleh ....skrg aku stay kat alor star....ujung mggu jer aku balik perlis...setiap kali balik umah mesti ade jer nostagia yg arwah tinggal kan...hurm...yg tinggal di rumah adik ngan angah...hurm...dieorg bagai kan semangat yg hilang....hurm....




                    al fatihah.........

1 ulasan:

  1. sabar ea, kita sama je, anak yatim, kite takda ayah dah, yen rindu gila nak panggil 'ABAH'. rinduu sangatt., da 5 tahun abah pergi, hidup kami sekeluarga tak mcam dulu .KOSONG, sangat kosong, tiada lagi gurau senda abah, suara tegas abah, tiada lagi kelibatnya, yen rindu . tinggal mama, adik2 ja sbg pengubat rindu, azriel, di harap bersabar ea,btw, teng sudi jadi kawan yen selama ini, :D yel ada problem gtaw okeyy, jgn pendam sorang-sorang ., i will be there for u, kita kawan sampai mati :D

    BalasPadam

sape nie ha???